ون در سار
ون در سار
یه وبلاگ توووووووووووپ واسه طرفدارای ادوین خان

همیشه وقتی شما به یک باشگاه جدید و مخصوصا یک لیگ جدید و علی الخصوص لیگ انگلیس می آیید، شرایط سخت است. این لیگ بسیار طاقت فرساست."
"او باید با این فشار کنار بیاید. آنها پول زیادی بابت او پرداخت کرده اند و او باید از عهدۀ این کار بر بیاید."
وندرسار دربارۀ لیندگارد نیز گفت: "من با آندرس صحبت کردم و البته که او ناراحت بود که مصدوم شده. زیرا او داشت عالی عمل می کرد."
ون در سار دربارۀ زمزمه های بازگشتش به میادین از بازنشستگی مانند اسکولز نیز گفت: "من پیامهایی از دوستانم دریافت کردم که می گفتند "تو چطور؟ برنمی گردی؟" اما من در حال حاضر از وضعیت خودم راضی هستم. تردیدی در ذهنم ندارم. یک بار در کارینگتون بودم و اسکولز مشغول تماشای تمرین دیگران بود. از او پرسیدم چه حسی داری؟ او گفت که حس خوبی ندارد و دلش واقعا برای بازی تنگ شده است. او همچنان به عنوان کمک مربی در تیم ذخیره ها تمرین می کرد و برایش کمی ساده تر بود تا بازگردد."
ون در سار مطمئن است که یونایتد قهرمانی را از سیتی می گیرد: "من فکر می کنم که یونایتد ماه گذشته به طور معقولی قوی و جنگنده بوده است. من کیفیتی را که یونایتد دارد و تاکتیکهایی که فرگوسن می تواند اجرا کند را می بینم و درک می کنم. خوشبختانه اینها میتواند برای به دست آوردن یک جام دیگر کافی باشد."
بازگشت خیره کننده یونایتد در بازی برابر چلسی، مسلما به آنها کمک می کند، اگر چه برنامۀ شام ادوین را به هم ریخت: "نتیجه ۳-۰ شد و من گفتم خیله خوب، بیاید شام رو رو میز بچینیم و بخوریم. ما شروع به خوردن کردیم و تلویزیون هنوز اون پشت روشن بود. یک هو نتیجه ۳-۱ و بعدش ۳-۲ شدو ما باز شام را رها کردیم و به سمت تلویزیون رفتیم و نهایتا ۳-۳ شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:نصیحت ون در سار به ده خیا,ون در سار,ده خیا, توسط علی رضایی